Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OP573
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
121,5
Dimensiune filet
UNF 3/4''-16
Diametru exterior
75
Tip supapa
supapa de presiune
Tip supapa
supapa de unic sens
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Incarcare date...
KOLBENSCHMIDT
MEYLE
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FRAD
CROSLAND
UFI
VAICO
MOTOKOV
MOTOKOV
KOLBENSCHMIDT
TEHO
BECK/ARNLEY
DONIT FILTER
FORD
MAPCO
MOTOKOV
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
PBR
CHAMPION
CHAMPION
MOTOKOV
CLEAN FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
LAURAK
MECAFILTER
COMLINE
MOTOKOV
TJ FILTERS
MOTOKOV
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
MOTOKOV
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTOKOV
UNICO FILTER
PURFLUX
CHAMP
PURFLUX
MOTOKOV
MOTOKOV
ARMAFILT
KNECHT
MOTOKOV
OEM
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
FRAM
POWERPART
MOTOKOV
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
COOPERS
SOFIMA
MOTOKOV
MOTOKOV
ALCO FILTER
MOTOKOV
MOTIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
AC
MOTOKOV
GUD FILTERS
REMKAFLEX
MOTOKOV
COOPERS
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.