Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: FO-601S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
77
Diametru exterior
80
Diametru de montaj [mm]
63
Filet interior (mm)
3/4 - 16 UNF
Incarcare date...
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
JAPKO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
CHEVROLET
SUZUKI
SUZUKI
NISSAN
NISSAN
CHEVROLET
UFI
UFI
CHEVROLET
BLUE PRINT
BLUE PRINT
VIC
KAISHIN
CHAMPION
CHAMPION
UNION
VIC
VIC
COMLINE
COMLINE
NPS
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
CLEAN FILTERS
AMC Filter
AMC Filter
KAVO PARTS
AMC Filter
KAVO PARTS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
DOYEN
OEM
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
DELPHI
ASHUKI
ASHUKI
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MDR
MDR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
FILTRON
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
FRAM
QUINTON HAZELL
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
AMC Filter
KAVO PARTS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
AMC Filter
KAVO PARTS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.