Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 70 92 6365
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
101
Diametru interior [mm]
28,28
Diametru exterior
67
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,08
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
AUTOMEGA
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
FORD
SUZUKI
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
TOPRAN
UFI
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
KOLBENSCHMIDT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
OPEL
VALEO
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MAPCO
OEM
MASTER-SPORT
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
FORD USA
DENCKERMANN
JC PREMIUM
BORG & BECK
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
MECAFILTER
SAKURA Automotive
COMLINE
OPEN PARTS
BOSCH
KAMOKA
FI.BA
COOPERSFIAAM FILTERS
KLAXCAR FRANCE
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ASHUKI
MISFAT
PURFLUX
LYNXauto
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
KAISHIN
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
NPS
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
AMC Filter
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
CHAMPION
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.