Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 60 93 2398
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
62,5
Diametru exterior
76
Filet interior (mm)
M20 x 1,5
Greutate (în kg)
0,295
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHIKA
KAGER
JAPKO
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
NISSAN
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MEYLE
MEYLE
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
STELLOX
TOPRAN
UFI
MAXGEAR
AUTOMEGA
ASAM
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
OPEL
OPEL
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
OEM
MASTER-SPORT
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
DENCKERMANN
BORG & BECK
SAKURA Automotive
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
COMLINE
OPEN PARTS
BOSCH
KAMOKA
KLAXCAR FRANCE
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
MECAFILTER
HENGST FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
UNICO FILTER
PURFLUX
AMC Filter
MDR
NPS
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
METAL LEVE
KNECHT
MAHLE FILTER
GOODWILL
FILTRON
PATRON
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TECNOCAR
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
ALCO FILTER
MFILTER
VAICO
MANN-FILTER
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.