Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: S 6100 R
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
87
Diametru interior 1 [mm]
61,5
Diametru exterior 2 [mm]
71,5
Diametru exterior 1 [mm]
89
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
73,5
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,7
Incarcare date...
MONARK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
ATLAS COPCO
FORD
KOLBENSCHMIDT
FORD
DAF
UFI
KHD
DONIT FILTER
RENAULT
FORD
FORD
FORD
CROSLAND FILTERS
CROSLAND FILTERS
FIAT
FORD
FIAT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
ENASA
VOLVO
FORD
GMC
GMC
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
VOLVO
BOSCH
BOSCH
CLARK
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
TJ FILTERS
TJ FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
UNIPART
UNIPART
BOSCH
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
BOSCH
KNECHT
KNECHT
KNECHT
TEHO
FILTRON
BOSCH
BOSCH
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
OEM
ACDelco
ACDelco
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
GUD FILTERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.