Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 152071760811
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Dimensiune filet
M 20 X 1,5
Înaltime 1 [mm]
100
Diametru 1 [mm]
77
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
DAF
CATERPILLAR
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
TEHO
TEHO
FORD
FORD
FIAT
OEM
GENERAL MOTORS
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
RENAULT
CITROËN
PEUGEOT
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
COMLINE
COMLINE
BOSCH
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
TJ FILTERS
MULLER FILTER
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
BOSCH
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.