Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 150180052500
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime 1 [mm]
100
Diametru exterior
78
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
KAGER
KAGER
ASHIKA
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
KHD
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
NISSAN
SUZUKI
SUZUKI
MEYLE
LOMBARDINI
UFI
UFI
UFI
HYUNDAI
CUMMINS
DAIHATSU
DAIHATSU
FORD
FORD
CHRYSLER
ALFA ROMEO
FIAT
AMERICANMOTORS(FORD)
RENAULT
GENERAL MOTORS
CITROËN
TALBOT
FIAT
CITROËN
CITROËN
TALBOT
CITROËN
TALBOT
CITROËN
CITROËN
FIAT
CITROËN
FIAT
CITROËN
FIAT
FIAT
MAHLE FILTER
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
TALBOT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
BOSCH
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
JAPANPARTS
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
AC
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
OEM
TECNOCAR
TECNOCAR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
AC
AC

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.