Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H97W01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
65,5
Diametru simering [mm]
60
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
91,5
Incarcare date...
JCB
BOSCH
ASHIKA
PERKINS
PERKINS
O & K
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
NISSAN
NISSAN
NISSAN
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
KOMATSU
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
TEHO
OEM
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
WIX FILTERS
VALEO
WEIDEMANN
KOMATSU
FIAT
FIAT
HOFFER
HOFFER
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
VOLVO
VOLVO
BOSCH
BOSCH
FRAD
BLUE PRINT
BALDWIN
BALDWIN
PBR
VIC
CHAMPION
VIC
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
LAUTRETTE
TJ FILTERS
JAPANPARTS
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
UNIPART
UNIPART
OEM
TECNOCAR
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
AMC Filter
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
ARMAFILT
KNECHT
KNECHT
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
CHAMP
LUBERFINER
FRAM
FRAM
SOFIMA
SOFIMA
AMC Filter
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
COOPERS
KOMATSU
GUD FILTERS
MISFAT
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.