Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H14W20
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
76
Diametru simering [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
100
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
FORD
FORD
MEAT & DORIA
KOLBENSCHMIDT
MAZDA
CROSLAND
UFI
VAICO
DONIT FILTER
TEHO
OEM
WEIDEMANN
VALEO
MAPCO
FORD
FORD
FORD
FORD
HOFFER
BLUE PRINT
PBR
CHAMPION
CLEAN FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
MECAFILTER
TJ FILTERS
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
UNIPART
GIF FILTER
LAUTRETTE
OEM
BOSCH
NIPPARTS
PUROLATOR
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
BOSCH
ARMAFILT
KNECHT
TEHO
FILTRON
BOSCH
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
PZL SEDZISZOW
TECNOCAR
KANGNAM
SOFIMA
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
MISFAT
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.