Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: E142H D21
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
62
Diametru interior 1 [mm]
21
Diametru interior 2 [mm]
22
Înaltime [mm]
159
Incarcare date...
VAG
MEYLE
BECK/ARNLEY
KAGER
CROSLAND
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
ASHIKA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
SSANGYONG
SSANGYONG
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
UFI
VAICO
OEM
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
TEHO
VALEO
MAPCO
HOFFER
WIX FILTERS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
PBR
ACDelco
PBR
BLUE PRINT
FRAM
CHAMPION
TEHO
OEM
UNICO FILTER
MECAFILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
JAPANPARTS
DELPHI
DELPHI
GUD FILTERS
COOPERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
K&N Filters
MANN-FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PURFLUX
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
MISFAT
CHAMP
CHAMP
UNICO FILTER
GIF FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
BOSCH
ARMAFILT
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
DONALDSON
LUBERFINER
BOSCH
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
AMC Filter
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.