Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: QFL0219
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
128
Dimensiune filet
M 26X1,5
Diametru exterior
105
Tip supapa
supapa de presiune
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
TOYOTA
MOTOKOV
MOTOKOV
CROSLAND
UFI
UFI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MOTOKOV
MOTOKOV
PBR
PBR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
VIC
MOTOKOV
MOTOKOV
TS-UNION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
DELPHI
LAUTRETTE
MOTOKOV
TJ FILTERS
SogefiPro
DELPHI
UNIPART
MOTOKOV
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CHAMPION
AMC Filter
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
CHAMP
CHAMP
PURFLUX
SOLO
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOTOKOV
AMC Filter
MITSUBISHI
ARMAFILT
KNECHT
MAHLE FILTER
HURTH
TEHO
HYUNDAI
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
FRAM
POWERPART
MOTOKOV
OEM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
ALCO FILTER
MICRONAIR
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTIP
MAZDA
WIX FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
AC
MOTOKOV
MOTOKOV
COOPERS
MOTOKOV
GUD FILTERS
GUD FILTERS
REMKAFLEX
FILTREC
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.