Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: J1315014
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
158
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
106
Culoare
negru
Filet interior (mm)
M26 x 1,5
Incarcare date...
ASHUKI
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
MITSUBISHI
HOFFER
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
STELLOX
UFI
MAXGEAR
MEYLE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
DENCKERMANN
BLUE PRINT
PBR
BORG & BECK
ASHUKI
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
VIC
VIC
SAKURA
SAKURA Automotive
COMLINE
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
OPEN PARTS
JAPANPARTS
MGA
OPTIMAL
MULLER FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
HENGST FILTER
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CHAMPION
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
FLEETGUARD
PURFLUX
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MFILTER
AMC Filter
AMC Filter
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
FILTRON
PARTS-MALL
PATRON
FRAM
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
VAICO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
MANN-FILTER
ACDelco
MITSUBISHI
MITSUBISHI
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.