Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 282
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Filet de conectare
1 3/8"-16UNF-2B
Diametru simering [mm]
104
Diametru carcasa [mm]
108
Înaltime [mm]
260
Diametru interior 2 [mm]
93
Incarcare date...
BOSCH
FAUN
BOSCH
KOMATSU
NEW HOLLAND
ERF
O & K
CATERPILLAR
CROSLAND
CROSLAND
MACK
DT
VOLVO
UFI
KOLBENSCHMIDT
CUMMINS
BOMAG
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
MITSUBISHI
CUMMINS
TEHO
FIAT-HITACHI
FRAD
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
WIX FILTERS
LIEBHERR
KOMATSU
KOMATSU
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
MASSEY-FERG-HANOMAG
OEM
CATERPILLAR
WAUKESHA
CLARK
CATERPILLAR
HITACHI
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
PBR
ERF
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
SogefiPro
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DONALDSON
CHAMP
CHAMP
FRAM
A.P.
PURFLUX
COOPERS
OEM
FILTRON
BOSCH
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
FRAM
DONALDSON
ACDelco
PUROLATOR
JOHN DEERE
TECNOCAR
JOHN DEERE
HITACHI
FORD
ASAS
ASAS
WOODGATE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FODEN TRUCKS
FODEN TRUCKS
FODEN TRUCKS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.