Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 586563
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
61,5
Diametru exterior 1 [mm]
10,5
Diametru interior [mm]
35
Înaltime [mm]
92,5
Tip filtru
Insertie filtru
Incarcare date...
CROSLAND
SAAB
SAAB
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
CHEVROLET
CADILLAC
BOSCH
GENERAL MOTORS
MOTOKOV
GENERAL MOTORS
SAAB
MOTOKOV
UFI
VAICO
MOTOKOV
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OEM
OPEL
GENERAL MOTORS
ALFA ROMEO
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
CADILLAC
ACDelco
PBR
MOTOKOV
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MANN-FILTER
UNICO FILTER
LAURAK
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
SogefiPro
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DELPHI
COOPERS
COOPERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
JAPANPARTS
MOTOKOV
PUROLATOR
KLARIUS
PUROLATOR
KLARIUS
PURFLUX
PURFLUX
FLEETGUARD
GUD FILTERS
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
MOTOKOV
MOTOKOV
VIC
ARMAFILT
FILTRON
MOTOKOV
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
BALDWIN
CHAMPION
CHAMP
CHAMPION
CHAMP
SOFIMA
MOTOKOV
DUPLI COLOR
MOTIP
WIX FILTERS
FILTRON
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.