Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: W 610/2
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
66
Diametru interior 1 [mm]
54
Diametru interior 2 [mm]
62
Dimensiune filet
M 20 X 1.5
Înaltime [mm]
90
Articol extins/Info extins 2
cu doua ventile blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 6/1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
MEAT & DORIA
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
UFI
FORD
FORD
TEHO
FORD
MAPCO
P.B.R.
VIC
VIC
DIGÖMA
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
ELOFIC
ELOFIC
CHAMPION
CHAMPION
MOTORCRAFT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
GIF FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
AMC Filter
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
CHAMP
LUBERFINER
LUBERFINER
FRAM
FRAM
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
MOTAQUIP
OEM
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
GUD FILTERS
GUD FILTERS
MISFAT
MISFAT
RYCO
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.