Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H 1029/1 n
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
100
Diametru interior [mm]
34
Diametru interior 1 [mm]
34
Înaltime [mm]
101
Incarcare date...
FRAD
RENAULT TRUCKS
CLAAS
CLAAS
LANCER BOSS
MASSEY FERGUSON
PERKINS
BOSCH
BOSCH
FORD
FORD
FORD
GENERAL MOTORS
FORD
FORD
O & K
UFI
MASSEY FERGUSON
PERKINS
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
PERKINS
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
PERKINS
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
PERKINS
BEDFORD
MICHIGAN
VOLVO
CARELLO
CROSLAND
DONIT FILTER
TEHO
FAHR
GENERAL MOTORS
BEDFORD
BEDFORD
GENERAL MOTORS
BEDFORD
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
BOSCH
HYSTER
PUROLATOR
P.B.R.
P.B.R.
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ASAS
COOPERS
FRAM
FRAM
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
LAUTRETTE
PUROLATOR
ELOFIC
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
TJ FILTERS
DELPHI
COOPERS
GUD FILTERS
UNIPART
OEM
CHRYSLER
TALBOT
PURFLUX
PUROLATOR
MISFAT
FLEETGUARD
GIF FILTER
LUBERFINER
ALCO FILTER
PUROLATOR
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
POCLAIN
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BALDWIN
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
QUINTON HAZELL
RYCO
SOFIMA
SCT Germany
MOTAQUIP
PZL SEDZISZOW
PZL SEDZISZOW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.