Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: KCA5997
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip legatura
brat suspensie
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
OCAP
OCAP
OCAP
FORD
AUTOMEGA
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
PEX
PEX
OCAP
FORD
FEBI BILSTEIN
TRW
JP GROUP
JP GROUP
VEMA
FRAP
FORD
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
MAPCO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
A.B.S.
VEMA
FRAP
VEMO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TOPRAN
AUTOMEGA
TOPRAN
SIDEM
SIDEM
FEBI BILSTEIN
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
FORD
FORD USA
NK
sbs
SWAG
SWAG
SWAG
MAPCO
METZGER
METZGER
FEBI BILSTEIN
MEYLE
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
OCAP
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
FORD
FORD USA
FORD
FORD USA
FORD
FORD USA
FORD
FORD USA
DITAS
BOGE
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COMLINE
ALFRED HEYD
MOOG
MOOG
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
METZGER
REDAELLI RICAMBI
METZGER
DEEZA
DITAS
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
OEM
MONROE
MONROE
MOTAQUIP
SOLID AUTO (UK)
FORD USA
MOPROD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
JP GROUP
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.