Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: KCA5757
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip legatura
brat suspensie
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
PEX
FEBI BILSTEIN
DIEDERICHS
KLOKKERHOLM
VEMA
FRAP
DEEZA
A.B.S.
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
FRAP
TALOSA
JP GROUP
JP GROUP
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
NK
sbs
METZGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
METZGER
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
SASIC
OCAP
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RTS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BOGE
JAPANPARTS
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SACHS
COMLINE
METZGER
FLENNOR
KAMOKA
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPKO
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
UNIPART
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
TRW
TRW
TRW
OEM
MONROE
MONROE
MOTAQUIP
MOPROD
SOLID AUTO (UK)
NPS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
DEEZA
MOOG
DITAS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
MGA
KAMOKA
KAVO PARTS
KSP
FAI AutoParts
MOTAQUIP
DELPHI
UNIPART
VAICO
VEMO
MOTAQUIP
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.