Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 50 73 0007
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
50 73 0008
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Greutate (în kg)
2,525
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
FEBI BILSTEIN
OCAP
FORD
FORD
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
FRAP
JP GROUP
VEMA
VEMA
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
PROFIT
LEMFÖRDER
KLOKKERHOLM
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
3RG
3RG
SIDEM
TALOSA
TALOSA
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
NK
NK
NK
NK
NK
OEM
MAPCO
FEBI BILSTEIN
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
FORD
FORD
FORD
MEYLE
MAXGEAR
MAXGEAR
OCAP
TRISCAN
KAGER
KAGER
FORD USA
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
FORD USA
FORD USA
FORD USA
RTS
AYD
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
REDAELLI RICAMBI
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
MOOG
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
REDAELLI RICAMBI
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
RIW
MGA
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
FARE SA
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.