Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 40 93 4207
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
40 93 4206
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
3,358
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OPEL
OPEL
BENDIX
OCAP
AUTOMEGA
DIEDERICHS
DIEDERICHS
LEMFÖRDER
JP GROUP
MAPCO
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
TOPRAN
A.B.S.
PROFIT
FEBI BILSTEIN
ALANKO
ALANKO
OPEL
TALOSA
TALOSA
OEM
KRAFT AUTOMOTIVE
NK
NK
OPEL
OPEL
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
MEYLE
MAXGEAR
TRISCAN
METZGER
SASIC
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
KEY PARTS
MONROE
RIW
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.