Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 30 94 0744
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
30 94 0743
Material
aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata sus
Partea de montare
spate stanga
Tip montare
suport cauciuc-metal
Greutate (în kg)
0,944
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OSSCA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FORMPART
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
STARLINE
A.B.S.
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
FRAP
OEM
MASTER-SPORT
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
TALOSA
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
NK
SPIDAN
SPIDAN
STELLOX
STELLOX
SPIDAN
METZGER
SPIDAN
EUROBRAKE
SASIC
TRISCAN
KAGER
METZGER
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AYD
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
MOOG
MOOG
MOOG
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
TRW
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.