Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 116 050 0181/HD
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Numar articol par
116 050 0182/HD
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OSSCA
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
PEX
DIEDERICHS
SKODA
VW (FAW)
SKODA
SKODA
SKODA
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FRAP
FORMPART
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SWAG
3RG
3RG
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FRAP
KRAFT AUTOMOTIVE
NK
NK
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
METZGER
METZGER
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
METZGER
RTS
RTS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
KAMOKA
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DEEZA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
OEM
QUINTON HAZELL
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
MOOG
RIW
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.