Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 38180
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
38181
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
4,304
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
OSSCA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OCAP
OCAP
OCAP
FORMPART
FORMPART
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
DIEDERICHS
DIEDERICHS
STARLINE
SKODA
SKODA
SKODA
SKODA
SKODA
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SKODA
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
ASVA
FRAP
FORMPART
TALOSA
TALOSA
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
SWAG
3RG
3RG
LEMFÖRDER
OEM
FRAP
KRAFT AUTOMOTIVE
NK
NK
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
STELLOX
SPIDAN
METZGER
SIDEM
SIDEM
SIDEM
MAXGEAR
RTS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
KLOKKERHOLM
AYD
AYD
AYD
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
BUGIAD
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
RIW
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
MOOG
RIW
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.