Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 14316
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Material
fonta de aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata sus
Partea de montare
spate stanga
Greutate (în kg)
0,456
Incarcare date...
OSSCA
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOPRAN
FORMPART
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
OEM
VEMA
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
A.B.S.
PROFIT
AUTOMEGA
SWAG
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
TALOSA
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
AUDI
AUDI
AUDI
NK
NK
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
REDAELLI RICAMBI
ASAM
MAXGEAR
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
AYD
RTS
KAMOKA
DITAS
RIW
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BIRTH
BIRTH
BIRTH
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.