Brat, suspensie roata RENAULT MASTER 98- Marire poza

Brat, suspensie roata RENAULT MASTER 98-

OEM: 16-16 050 0028
Cod webshop: W02308344
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5
Pret: 554.79 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Tip legatura
brat suspensie
Material
otel
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata dreapta
Numar articol par
16-16 050 0027
Incarcare date...
OCAP
OCAP
FEBIBILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TALOSA
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
RIW
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
SPIDAN
MAPCO
NK
NK
NISSAN
NISSAN
BENDIX
NISSAN
NISSAN
METZGER
SWAG
SIDEM
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
RENAULT
JPGROUP
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
KAGER
SASIC
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
RUVILLE
RTS
KAMOKA
BORG&BECK
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COMLINE
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FORTUNELINE
OPTIMAL
HERTH+BUSSJAKOPARTS
TRW
MONROE
TOPRAN
OEM
NIPPARTS
QUINTONHAZELL
JPGROUP
METZGER
RIW
MOOG
RIW
KAVOPARTS
FAIAutoParts
A.B.S.
DELPHI
VAICO
VEMA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.