starter Marire poza

starter

OEM: 8040
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Piesa la schimb
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
3,1
Numarul gaurilor de fixare
3
Numar dinti
10
Diametru de centrare [mm]
92
Pozitie initiala-Pinion [mm]
21
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Lungime [mm]
215
Incarcare date...
BOSCH
LETRIKA
LETRIKA
HC-Cargo
ELSTOCK
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
EAI
EAI
EAI
EAI
FORD NEW HOLLAND
CV PSH
MAGNETI MARELLI
FORD
OEM
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
HELLA
HELLA
CEVAM
LETRIKA
LETRIKA
HELLA
HELLA
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
CEVAM
CEVAM
CEVAM
DELCO REMY
NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
LETRIKA
LETRIKA
DAVID BROWN
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
LUCAS ELECTRICAL
CEVAM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.