Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
280
Diametru [mm]
280,3
Înaltime [mm]
50
Înaltime [mm]
50,3
Alezaj-? [mm]
14,5
Tip disc frâna
ventilat interior
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
26
Dimensiune filet
14,75
Grosime minima [mm]
23
Diametru interior [mm]
139
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
68
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Diametru butuc roata [mm]
68
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Cod MAPP disponibil
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
FEBI BILSTEIN
PEX
NUOVA TECNODELTA
MAPCO
BRADI
A.B.S.
VALEO
LEMFÖRDER
NK
sbs
METELLI
DAF
VOLVO
DAF
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ROADHOUSE
REMSA
SEBRO
METELLI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
DBA
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
GRAF
TRUSTING
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
LPR
PILENGA
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.