Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0377
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
215,2
Înaltime [mm]
33
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Dimensiune filet
M10 x 1.25
Grosime minima [mm]
9
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
86
Diametru asezare gauri -? [mm]
102
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
PEX
CAR
BRADI
MAPCO
A.B.S.
LEMFÖRDER
VALEO
NK
sbs
METELLI
OBTEC A/S
BENDIX
BYD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
ATE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
CHANGAN (CHANA)
SUZUKI
SUZUKI
PILENGA
BEDFORD
SUZUKI
MARUTI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
QH Benelux
SEBRO
BENDIX
JURID
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
LUCAS ELECTRICAL
GIRLING
METELLI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
OBTEC A/S
HELLA
HELLA PAGID
VAUXHALL
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
BLUE PRINT
BENDIX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
LUCAS ELECTRICAL
TRW
GRAF
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
LPR
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.