Disc frana

Disc frana

OEM: BD0909
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
10,808
Diametru [mm]
254,8
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime minima [mm]
23
Diametru asezare gauri -? [mm]
55
Numar gauri
4
Înaltime [mm]
49,1
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
KWP
KWP
PEX
CAR
CAR
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
NK
NK
METELLI
FARCOM
AP
MAPCO
FEBI BILSTEIN
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KAGER
KAWE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OEM
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
MALÒ
MALÒ
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
GRAF
TRW
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
APEC braking
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
LPR
LPR
LPR
INTERBRAKE
INTERBRAKE
PILENGA
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.