Disc frana

Disc frana

OEM: RT 2907
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Diametru [mm]
258,6
Diametru interior [mm]
130
Diametru de centrare [mm]
61
Înaltime [mm]
41
Grosime disc frâna [mm]
20,7
Grosime minima [mm]
17,7
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Dimensiune filet
12,70
Numar gauri 1
2
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BRADI
PEX
PEX
CAR
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
MEYLE
LEMFÖRDER
VALEO
NK
NK
METELLI
METZGER
AP
OBTEC A/S
OEM
NK
NK
BENDIX
MAGNETI MARELLI
JURID
NISSAN
NISSAN
NISSAN
ATE
MAGNETI MARELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
PAGID
SEBRO
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
JURID
JURID
JURID
JURID
JURID
JURID
QH Benelux
QH Benelux
RENAULT
DACIA
GIRLING
SWAG
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
TRISCAN
TRISCAN
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
RENAULT
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
BLUE PRINT
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FTE
DELPHI
FTE
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
GRAF
DITAS
Brake ENGINEERING
FERODO
FERODO
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
CAR
CAR
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
LPR
LPR
OEM
ROTINGER
FERODO
FERODO
FERODO
PILENGA
PILENGA
ABEX
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.