Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: RT 2073 T5
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Tip disc frâna
perforat
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Diametru [mm]
262
Diametru interior [mm]
141
Diametru de centrare [mm]
64
Înaltime [mm]
44,6
Grosime disc frâna [mm]
21
Grosime minima [mm]
19
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Dimensiune filet
12,70
Numar gauri 1
2
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BRADI
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
OBTEC A/S
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
NK
NK
NK
OEM
METELLI
METZGER
AP
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MEYLE
NK
SEBRO
MAGNETI MARELLI
ATE
MAGNETI MARELLI
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
RUVILLE
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
ROVER
LOTUS
LPR
LPR
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
OEM
ROVER
ROVER
PILENGA
ABEX
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.