Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 55354
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Aprobare
K.B.A.: 61209
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
263
Înaltime [mm]
53
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
22
Numar gauri
6
Diametru de centrare [mm]
96
Greutate (în kg)
6,44
Incarcare date...
NISSAN
BREMBO
BRADI
CAR
BREMBO
BREMBO
BOSCH
URPA
MAGNETI MARELLI
BRADI
CAR
CAR
A.B.S.
CAR
sbs
VALEO
VALEO
CAR
E.T.F.
FARCOM
CAR
AP
QH Benelux
JURID
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAWE
CAR
NISSAN
NISSAN
VEMA
OEM
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
BENDIX
BENDIX
CAR
JURID
CAR
JURID
QH Benelux
HP (ZEBRA)
CAR
JAPANPARTS
ASHIKA
CAR
JAPKO
LUCAS ELECTRICAL
GIRLING
GIRLING
NISSAN
ROADHOUSE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
TEXTAR
Brake ENGINEERING
CAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
CAR
QUINTON HAZELL
QH Benelux
REMSA
CAR
OPEN PARTS
DELPHI
BOSCH
KAVO PARTS
OPTIMAL
BRECO
CAR
PAGID
FI. DI.
KAISHIN
DON
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
LUCAS ELECTRICAL
TRW
CAR
LUCAS
CAR
TRUSTING
CAR
fri.tech.
JAPANPARTS
ASHIKA
CAR
Brake ENGINEERING
BREMBO
CAR
APEC braking
QH Benelux
HAVAM
IPS Parts
JAPANPARTS
MINTEX
LPR
CAR
NPS
CAR
JURATEK
INTERBRAKE
CAR
PROTECHNIC
INTERNATIONAL
CAR
PILENGA
ROULUNDS RUBBER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.