Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0993-5205
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
300
Grosime disc frâna [mm]
22,2
Grosime [mm]
72
Înaltime [mm]
72,4
Diametru exterior
300
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
20,4
Numar gauri
6
Diametru asezare gauri -? [mm]
139,7
Diametru butuc [mm]
94
Greutate (în kg)
6,740
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
94
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
BREMBO
CAR
A.B.S.
MITSUBISHI
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
FARCOM
METELLI
METELLI
MAPCO
FEBI BILSTEIN
MITSUBISHI
NK
NK
MEYLE
MEYLE
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
JP GROUP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
QH Benelux
GIRLING
GIRLING
ASHIKA
MITSUBISHI
ASHIKA
ROADHOUSE
REMSA
JAPKO
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
MITSUBISHI
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
MITSUBISHI
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
MITSUBISHI
KAVO PARTS
RUVILLE
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
MITSUBISHI
FERODO
FERODO
TRUSTING
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
MITSUBISHI
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
MITSUBISHI
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
BOSCH
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LPR
LPR
NPS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
JURATEK
MITSUBISHI
NIPPARTS
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
VEMO
VEMO
PILENGA
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.