Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 561548S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Restrictiile producatorului
ATE
Diametru [mm]
288
Înaltime [mm]
46,5
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime minima [mm]
23
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
68
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
BRADI
A.B.S.
VALEO
VALEO
NK
METELLI
METELLI
GALFER
ATE
ATE
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
VAG
AUDI
SEAT
SKODA
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
OEM
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
OEM
STOP
BENDIX
QH Benelux
HP (ZEBRA)
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
ROADHOUSE
ROADHOUSE
REMSA
ICER
CIFAM
CIFAM
OBTEC A/S
HELLA PAGID
HELLA PAGID
HELLA PAGID
HELLA PAGID
AUDI
SEAT
SKODA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
Brake ENGINEERING
BREMBO
BREMBO
BREMBO
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
LPR
LPR
COMLINE
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
BRECO
ROVER
MGA
ROULUNDS BRAKING
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
GRAF
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
BREMBO
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
JURATEK
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.