Disc frana

Disc frana

OEM: DI951880
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat
Diametru [mm]
238
Grosime disc frâna [mm]
20,1
Grosime minima [mm]
17,7
Diametru de centrare [mm]
61
Înaltime [mm]
41
Numar gauri
4
Dimensiune filet
13
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BRADI
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
MEYLE
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
NK
METELLI
METZGER
AP
OBTEC A/S
NK
NK
BENDIX
MAGNETI MARELLI
NISSAN
NISSAN
ATE
MAGNETI MARELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ATE
PAGID
PAGID
SEBRO
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
SWAG
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
RENAULT
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
MGA
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
GRAF
DITAS
OEM
FERODO
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
LPR
PILENGA
ABEX
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.