Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADH24378
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
4
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
49,2
Diametru exterior
260
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8
Diametru butuc [mm]
64,1
Greutate (în kg)
3,820
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
KAMOKA
CAR
AP
AP
A.B.S.
A.B.S.
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
MAPCO
ZIMMERMANN
VALEO
MEYLE
NK
JP GROUP
KAGER
HONDA
PROFIT
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
MAGNETI MARELLI
GIRLING
SAKURA
ASHIKA
METZGER
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
BRECO
OPTIMAL
QH Talbros
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
ASHUKI
LPR
NPS
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KEY PARTS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.