Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADH24335
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
23,2
Janta, numar gauri
4
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
48
Diametru exterior
282
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
21
Diametru butuc [mm]
64
Greutate (în kg)
6,270
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
NK
JP GROUP
KAGER
KAWE
KAWE
HONDA
HONDA
HONDA
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
QH Benelux
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
STELLOX
JAPKO
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
VEMA
COMLINE
COMLINE
OEM
BORG & BECK
fri.tech.
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
QH Talbros
QH Talbros
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
TRW
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
ASHUKI
LPR
LPR
NPS
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
MDR
NATIONAL
NATIONAL
PROTECHNIC
PARTS-MALL
ROTINGER
ROTINGER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.