Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADH243114
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
21
Janta, numar gauri
4
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
44,6
Diametru exterior
261
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
19
Diametru butuc [mm]
64,15
Greutate (în kg)
4,880
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
KAMOKA
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
NK
NK
NK
METELLI
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
VALEO
MEYLE
NK
NK
KAGER
KAGER
HONDA
HONDA
HONDA
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
SAKURA
METZGER
METZGER
VILLAR
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
DJ PARTS
OPEN PARTS
OPEN PARTS
RUVILLE
BRECK
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
BREMSI
FRIGAIR
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
ASHUKI
ASHUKI
LPR
LPR
NPS
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
MDR
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
PARTS-MALL
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.