Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADD64322
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
16
Grosime [mm]
41
Diametru exterior
234
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
15
Diametru butuc [mm]
55
Greutate (în kg)
3,450
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
AP
MAPCO
NK
KAGER
MEYLE
DAIHATSU
SUBARU
TOYOTA
PERODUA
DAIHATSU
DAIHATSU
JP GROUP
PAGID
BENDIX
BENDIX
QH Benelux
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA PAGID
TEXTAR
COMLINE
COMLINE
OEM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
BRECO
OPTIMAL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
ASHUKI
ASHUKI
NPS
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
QH Benelux
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PROTECHNIC
PARTS-MALL
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
LPR
FENOX
PILENGA
PILENGA
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.