Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 17608
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
295
Grosime disc frâna [mm]
26
Grosime minima [mm]
24
Înaltime [mm]
49,5
Janta, numar gauri
5
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc 1 [mm]
62
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Greutate (în kg)
7,9
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BRADI
BREMBO
CAR
OEM
VALEO
VALEO
NK
NK
METELLI
METELLI
MAPCO
MAPCO
MEYLE
MEYLE
MEYLE
ATE
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
OBTEC A/S
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
BRECO
BRECO
MGA
MGA
MGA
SIMER
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
HAVAM
HAVAM
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
LPR
LPR
PILENGA
VAICO
VAICO
PILENGA
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.