Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 16168
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
276
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
22,4
Înaltime [mm]
45,1
Janta, numar gauri
6
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc 1 [mm]
87
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Greutate (în kg)
6,08
Incarcare date...
BREMBO
BRADI
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BRADI
PEX
PEX
CAR
CAR
MAPCO
OEM
VALEO
NK
NK
METELLI
VALEO
NK
NK
MEYLE
MEYLE
KAVO PARTS
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ATE
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
REMSA
ROADHOUSE
KAWE
CIFAM
TRISCAN
OBTEC A/S
SPIDAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FAG
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
BRECO
MGA
LPR
SIMER
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
BOSCH
BOSCH
HAVAM
CAR
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
LPR
LPR
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
MITSUBISHI
NATIONAL
NATIONAL
TRW
VAICO
VAICO
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.