Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V46-40008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
238
Înaltime [mm]
74,6
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
8
Dimensiune filet
M 12x1,5
Grosime minima [mm]
7
Diametru interior [mm]
52,3
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
52
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Partea de montare
puntea spate
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
FEBI BILSTEIN
PEX
PEX
CAR
AP
AP
AP
METZGER
AP
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
VALEO
E.T.F.
NK
NK
NK
NK
FARCOM
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
FARCOM
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SASIC
MAGNETI MARELLI
VAICO
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
PILENGA
GIRLING
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
KAWE
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
KAWE
SWAG
VILLAR
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
BRECO
BRECO
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
ROULUNDS BRAKING
ROULUNDS BRAKING
ROULUNDS BRAKING
WOKING
WOKING
WOKING
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
GRAF
GRAF
GRAF
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
QH Benelux
QH Benelux
CAR
SNR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
LPR
LPR
LPR
RAMEDER
RAMEDER
FENOX
FENOX
OEM
METZGER
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.