Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V40-80017
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
5
Diametru [mm]
288
Înaltime [mm]
42
Alezaj-? [mm]
14
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime minima [mm]
22
Procesare
aliat/cementat
Diametru interior [mm]
139
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
70
Diametru asezare gauri -? [mm]
110
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Alezaj-? 1 [mm]
14,2
Alezaj-? 2 [mm]
11,1
Numar gauri 2
7
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
OPEL
OPEL
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
KWP
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
NK
NK
TOPRAN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FARCOM
METELLI
FARCOM
AP
METZGER
AP
METZGER
AP
NK
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SAAB
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
VAICO
SWAG
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
SAAB
OPEL
SAAB
SAAB
SAAB
PAGID
PAGID
SAAB
BENDIX
JURID
JURID
STOP
OPEL
QH Benelux
GIRLING
MEYLE
VILLAR
VILLAR
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
OPEL
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
TEXTAR
ACDelco
BARUM
FREMAX
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
BRECO
MGA
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
FERODO
FERODO
FIRST LINE
QH Benelux
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
LPR
LPR
RAMEDER
RAMEDER
RAMEDER
FENOX
OEM
PILENGA
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.