Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: DF4109
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Suprafata
lacuit
Tip disc frâna
ventilat
Diametru [mm]
280
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
21,8
Diametru de centrare [mm]
61
Înaltime [mm]
44
Numar gauri
5
Dimensiune filet
13,5
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Procesare
continut ridicat de carbon
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Culoare
negru
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
BRADI
PEX
CAR
CAR
MAPCO
MEYLE
A.B.S.
LEMFÖRDER
NK
METZGER
AP
METELLI
METELLI
OBTEC A/S
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
QH Benelux
GIRLING
SWAG
ROADHOUSE
REMSA
REMSA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
OPTIMAL
FTE
DELPHI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
OEM
Brake ENGINEERING
FERODO
FERODO
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
CAR
CAR
MINTEX
NATIONAL
WOKING
LPR
LPR
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.