Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: DF1790
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Culoare
negru
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
251,5
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime minima [mm]
9
Diametru de centrare [mm]
59
Înaltime [mm]
50,5
Numar gauri
4
Dimensiune filet
13
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
LANCIA
LANCIA
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
LANCIA
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
BRADI
PEX
PEX
PEX
METZGER
AP
METZGER
CAR
CAR
MAPCO
A.B.S.
OBTEC A/S
OBTEC A/S
ALFA ROMEO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
VALEO
NK
NK
NK
MEYLE
METELLI
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
METELLI
NK
NK
SEBRO
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ATE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAPCO
LANCIA
FIAT
LANCIA
PILENGA
PAGID
PAGID
PAGID
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
LANCIA
ALFA ROMEO
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
SWAG
FIAT
LANCIA
TRISCAN
TRISCAN
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
LPR
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
FAG
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
OEM
GRAF
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
FERODO
APEC braking
BOSCH
LPR
FIRST LINE
CAR
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
WOKING
WOKING
WOKING
ABEX
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.