Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: DF1721
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
227,5
Grosime disc frâna [mm]
10,8
Grosime minima [mm]
9
Diametru de centrare [mm]
62
Înaltime [mm]
46
Numar gauri
4
Dimensiune filet
13,2
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Culoare
negru
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
FSO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
BRADI
PEX
METZGER
CAR
MAPCO
A.B.S.
OBTEC A/S
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
NK
MEYLE
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
SEBRO
BENDIX
LANCIA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ATE
FIAT
FIAT
ZASTAVA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FIAT
INNOCENTI
LANCIA
SEAT
ZASTAVA
AUTOBIANCHI
ZASTAVA
PILENGA
PILENGA
PAGID
PAGID
QH Benelux
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
ROADHOUSE
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
FSO
FSO
SWAG
FIAT
TRISCAN
OBTEC A/S
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
TEXTAR
INNOCENTI
LANCIA
AUTOBIANCHI
LANCIA
AUTOBIANCHI
TEXTAR
SEAT
SEAT
BOSCH
BOSCH
ACDelco
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
OEM
GRAF
DITAS
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
BOSCH
LPR
FIRST LINE
CAR
MINTEX
NATIONAL
WOKING
SEAT
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.