Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 82 91 0630
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
12
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
234
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
3,5
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
FEBI BILSTEIN
MALÒ
CAR
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAXGEAR
E.T.F.
ZIMMERMANN
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEYLE
KAGER
NISSAN
NISSAN
JP GROUP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAGNETI MARELLI
PAGID
PILENGA
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
STELLOX
GIRLING
SAKURA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
OEM
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
MDR
ASHUKI
LPR
NPS
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.