Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 81 92 7237
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
26
Janta, numar gauri
5
Latime [mm]
49,2
Diametru interior [mm]
55
Diametru exterior
294,9
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Material
otel
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
7,75
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BOSCH
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
MAXGEAR
MAXGEAR
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
AP
FEBI BILSTEIN
MEYLE
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
JP GROUP
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
EUROBRAKE
QH Benelux
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
STELLOX
JAPKO
SAKURA
GIRLING
SASIC
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
OEM
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
BRECK
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KEY PARTS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PATRON
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
LPR
LPR
NPS
FENOX
PILENGA
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.