Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 50 92 8389
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
28
Janta, numar gauri
5
Grosime [mm]
28
Diametru exterior
300
Diametru asezare gauri -? [mm]
111,5
Filet interior (mm)
M10 x 1,5
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
25
Greutate (în kg)
9,120
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BREMBO
KAMOKA
MALÒ
FORD
CAR
FORD
FORD
JP GROUP
JP GROUP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
MASTER-SPORT
ZIMMERMANN
AP
MAPCO
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
TOPRAN
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
PROFIT
OEM
PAGID
CASALS
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SASIC
METZGER
FORD USA
FORD USA
MEYLE
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
DENCKERMANN
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
DITAS
Brake ENGINEERING
APEC braking
LPR
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
PILENGA
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.