Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 10 92 7699
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
16,3
Latime [mm]
71,4
Diametru exterior
298
Diametru asezare gauri -? [mm]
130
Numar gauri
6
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
14
Greutate (în kg)
7,235
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
MEYLE
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
OEM
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
CAR
METZGER
AP
AP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
SAMPA
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MAPCO
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
ZIMMERMANN
DT
CASALS
BENDIX
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
PILENGA
PAGID
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SASIC
METZGER
VILLAR
CHRYSLER
DODGE
ICER
CIFAM
TRISCAN
STELLOX
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
MERCEDES-BENZ
TEXTAR
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
BERAL
FREMAX
fri.tech.
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
BEGEL Germany
FTE
FTE
BRECO
OPTIMAL
BRECO
ABE
DON
SIMER
WOKING
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
FERODO
KEY PARTS
LPR
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.